Briefing
Disseny del brànding, recursos gràfics, chyrons i cartel·la del programa per a la presentació de la proposta a la productora de televisió.
Logotip
Es desenvolupa una identitat inspirada en una estètica pop, amb una gràfica potent de colors intensos, gran contrast i disseny pla. Aquest contrast es ressalta també amb la tipografia, una família sense serifa molt pesada se sobreposa amb una de cal·ligràfica per humanitzar la identitat.
Tipografia i Color
Cromàticament, es treballa amb una paleta de colors intensos i de gran contrast per aconseguir l’estètica pop per la identitat i generar una gràfica amb potència visual que cridi l’atenció i destaqui sobre les imatges reals del programa. Tipogràficament s’utilitzen tres famílies tipogràfiques: Bebas Neue Bold, la Fabfelt Script Bold i l’American Typewriter Semibold. Les dues primeres són les tipografies principals i les que formen part del logotip, que tal com s’ha comentat, generen un contrast visualment potent i humanitzen la identitat. La tercera, l’American Typewriter Semibold, s’ha utilitzat per crear els titulars i textos de les aplicacions i conviu també amb la Bebas Neue Bold, amb la que contrasta perfectament per jerarquitzar la informació.
Dossier
Una de les aplicacions principals de la identitat és el dossier o fitxa tècnica de la proposta audiovisual per presentar-la davant de les productores. Aquest dossier s’ha generat utilitzant els recursos gràfics i l’estètica general de la proposta, amb la intenció de complementar la maqueta audiovisual que es presenta.
Chyrons
Els chyrons són elements indispensables de la proposta que es creen utilitzant elements iconogràfics d’un pis per descriure els diferents espais on succeeixen les accions, combinats amb les descripcions o titulars en tipografia American Typewriter Semibold.
Cartel·la
L’aplicació central i més potent és la cartel·la. Es genera una maqueta per a la introducció del programa, seguint l’estètica de la proposta i amb una dinàmica molt enèrgica per posar èmfasi en el concepte de la convivència entre persones i les problemàtiques que hi sorgeixen.