CREIX Barcelona

Disseny Gràfic

CREIX Barcelona

12 de Maig de 2019

KOFFEE Comunicació

Disseny Gràfic, Branding

CREIX Barcelona, Centre de Desenvolupament Infantil i Juvenil, sorgeix de l’interès de donar resposta d’una manera integral a les necessitats dels nens, adolescents i de les seves famílies en el camp de la salut i l’educació. Compta amb un equip interdisciplinari de professionals altament qualificats que ha anat evolucionant, actualitzant-se en noves tècniques terapèutiques per a la millora de la qualitat de vida de la població infantil i juvenil.

Briefing

Redisseny de la imatge corporativa, creació del catàleg corporatiu, díptics de les diferents especialitats i tríptic informatiu. Aplicació del nou disseny en tota la papereria del centre.

Concepte

Evolució, aprenentatge, creixement, adaptabilitat, personalització i connectivitat són alguns dels valors que defineixen al centre i que hem près a l’hora de construïr la seva nova imatge. Tenint en compte que és un centre que es dirigeix a persones que oscil·len edats diferents (nens i nenes, joves i famílies) s’ha apostat per dónar força a la idea de transformació i creixement, que van de la mà de personalització, confiança i qualitat. La unió d’aquests conceptes crea la idea de versatilitat, seguretat i adaptabilitat.

Logotip

Es dissenya el logotip i la imatge corporativa desenvolupant el concepte d’evolució, aprenentatge i adaptabilitat. Pel que fa al logo es tracta d’una evolució de l’antic adaptat a nous colors i amb formes més homogènies i modernes. Per la imatge s’utilitza formes abstractes i arrodonides que poden recordar a la transformació d’una cèl·lula o a l’adaptabilitat del líquid. Amb això s’emfatitza la importància que dóna el centre a oferir el millor servei i tracte a cadascun dels seus pacients. Els colors són vius i contrastats per transmetre vida i alegria i relacionar-ho amb el món infantil i juvenil. La combinació de les formes i colors creen un disseny que mescla l’abstracte amb el tangible i dóna com a resultat una imatge moderna, fresca i enfocada a tot tipus de públic.

Logotip

Es dissenya el logotip i la imatge corporativa desenvolupant el concepte d’evolució, aprenentatge i adaptabilitat. Pel que fa al logo es tracta d’una evolució de l’antic adaptat a nous colors i amb formes més homogènies i modernes. Per la imatge s’utilitza formes abstractes i arrodonides que poden recordar a la transformació d’una cèl·lula o a l’adaptabilitat del líquid. Amb això s’emfatitza la importància que dóna el centre a oferir el millor servei i tracte a cadascun dels seus pacients. Els colors són vius i contrastats per transmetre vida i alegria i relacionar-ho amb el món infantil i juvenil. La combinació de les formes i colors creen un disseny que mescla l’abstracte amb el tangible i dóna com a resultat una imatge moderna, fresca i enfocada a tot tipus de públic.

Tipografia i Color

Pel que fa al logotip s’utilitza la tipografia Brandon Text Black que modernitza l’estil i complementa l’imagotip, reforçant la idea d’evolució, confiança i aprenentatge. Pel que fa als colors, s’utilitzen els corporatius: vermell, groc, verd i blau.

Tipografia i Color

Pel que fa al logotip s’utilitza la tipografia Brandon Text Black que modernitza l’estil i complementa l’imagotip, reforçant la idea d’evolució, confiança i aprenentatge. Pel que fa als colors, s’utilitzen els corporatius: vermell, groc, verd i blau.

Catàleg

Es crea una línia editorial la qual s’adaptarà a cada format i peça que seran dissenyats seguint la nova imatge corporativa del centre. El catàleg agrupa tots els serveis que ofereix el centre, explica de forma clara i visual què pot oferir CREIX Barcelona.

Catàleg

Es crea una línia editorial la qual s’adaptarà a cada format i peça que seran dissenyats seguint la nova imatge corporativa del centre. El catàleg agrupa tots els serveis que ofereix el centre, explica de forma clara i visual què pot oferir CREIX Barcelona.

Díptics

A part del catàleg corporatiu. També es dissenya per separat un total de sis díptics explicant més detalladament cada servei. D’aquesta manera les persones interessades podran emportar-se una cosa o una altra depenent de la seva conveniència. Els díptics són diferenciats entre els següents serveis: Unitat d’atenció precoç, Unitat dificultats d’aprenentatge, Fisioteràpia, Logopèdia, Psicologia i Psicomotricitat.

Díptics

A part del catàleg corporatiu. També es dissenya per separat un total de sis díptics explicant més detalladament cada servei. D’aquesta manera les persones interessades podran emportar-se una cosa o una altra depenent de la seva conveniència. Els díptics són diferenciats entre els següents serveis: Unitat d’atenció precoç, Unitat dificultats d’aprenentatge, Fisioteràpia, Logopèdia, Psicologia i Psicomotricitat.

Cada especialitat té dos dels colors corporatius del centre, d’aquesta manera es crea una coherència entre les peces però a la vegada cadascuna és original i té la seva pròpia personalitat. D’aquesta manera l’usuari podrà identificar amb més facilitat cada servei.  

Cada especialitat té dos dels colors corporatius del centre, d’aquesta manera es crea una coherència entre les peces però a la vegada cadascuna és original i té la seva pròpia personalitat. D’aquesta manera l’usuari podrà identificar amb més facilitat cada servei.  

Tríptic

El tríptic recull un resum de tot el que ofereix el centre. S’utilitzen els colors corporatius a la cara exterior per tal de cridar l’atenció. Jugant amb la tipografia, les formes i els colors s’aconsegueix un tríptic senzill, original i visual.

Tríptic

El tríptic recull un resum de tot el que ofereix el centre. S’utilitzen els colors corporatius a la cara exterior per tal de cridar l’atenció. Jugant amb la tipografia, les formes i els colors s’aconsegueix un tríptic senzill, original i visual.

Folder Corporatiu

La imatge corporativa s’aplica a tota la papereria seguint el concepte prèviament definit.

Folder Corporatiu

La imatge corporativa s’aplica a tota la papereria seguint el concepte prèviament definit.

Aplicacions

Tota la imatge corporativa es desenvolupa pensant en totes les aplicacions possibles, també les digitals, on els multiples formats de pantalles fan necessari que qualsevol contingut sigui responsiu i s’adapti en tot moment. També, les pantalles permeten utilitzar recursos com les animacions, com en aquest cas, on podem crear una versió del logotip animada que reforça els conceptes utilitzats per a crear la imatge corporativa.

Aplicacions

Tota la imatge corporativa es desenvolupa pensant en totes les aplicacions possibles, també les digitals, on els multiples formats de pantalles fan necessari que qualsevol contingut sigui responsiu i s’adapti en tot moment. També, les pantalles permeten utilitzar recursos com les animacions, com en aquest cas, on podem crear una versió del logotip animada que reforça els conceptes utilitzats per a crear la imatge corporativa.