Fotogaraje: En tu garaje, como en casa

Comunicació

Fotogaraje

8 d'Abril de 2019

KOFFEE Comunicació

Video, Campanya de Comunicació, Spot.

Fotogaraje és un nou portal immobiliari online especialista en lloguer i venda de places de parking per internet. Facilita la cerca de places disponibles a prop dels usuaris i permet el contacte directe amb el propietari.

Briefing

Crear una campanya de llançament per promocionar i donar a conèixer el portal a tot el seu públic potencial al mercat espanyol, sobretot a les grans ciutats i zones urbanes on la demanda de places de parking és més elevada.

Públic Objectiu

El públic objectiu són dones i homes a partir de 30 anys, urbanites, que viuen en ciutats grans i amb un nivell adquisitiu mitjà-alt. El seu estil de vida és tranquil, familiar i modern. Normalment disposen d’un vehicle en el nucli familiar que compleix diverses funcions: marxar d’escapada un cap de setmana, desplaçar-se a la feina, anar de vacances, etc.

Concepte

“No hi ha res com sentir-se com a casa”

A les ciutats, el problema de l’aparcament és molt comú, fins el punt que trobar una plaça on deixar el nostre vehicle que reuneixi tots els requisits que busquem pot ser un mal de cap. Per això, moltes vegades a aquestes ciutats els parkings són simples espais oblidats, sense vida i aïllats de casa. Cal reivindicar el parking com un element més de la llar ja que, en definitiva, és el lloc on deixem els vehicles amb els que vivim i compartim les experiències que formen part de la nostra vida.

Campanya

“En tu garaje, como en casa”

Es planteja una campanya de comunicació que consta de 4 spots, de 10 segons cadascun, en els quals es presenta una sèrie de situacions quotidianes representades en una plaça de parking per simbolitzar-lo com una part més de la nostra llar. Els spots seran publicats en mitjans online (xarxes socials) dirigits al target concret.

Spots