Briefing
Crear una campanya de comunicació per promocionar els serveis de personal shopper immobiliari i aconseguir nous clients amb alt potencial de conversió. L’objectiu principal és mostrar al públic que el servei de personal shopper immobiliari, lluny de ser un cost extra a la compra d’un habitatge, permet estalviar temps, optimitzar la recerca d’alternatives i negociar un preu més favorable pel client.

Public Objectiu
El public objectiu és tota persona a partir de 30 anys que està o té intenció de buscar casa a Barcelona/Catalunya, ja sigui per viure-hi o per invertir. Però aquest target és massa gran, cal acotar-lo i determinar el segment o segments més interessants. En la reflexió estratègica, ens adonem que el col·lectiu més propens a consumir aquest servei són pares i mares de mitjana edat d’un poder adquisitu mitjà-alt, que estan pensant en canviar de casa o estan buscant unes característiques concretes per la seva llar, i que, degut al seu ritme de vida, no disposen de temps suficient per dedicar-s’hi.
Target de comunicació: Pares i mares sense temps
Concepte
“Somiar en la casa dels teus somnis”
Per al target de la comunicació, la decisió d’escollir el que serà la seva llar té un component emocional molt importat. Per altre banda, basant-nos en l’insight que el seu ritme de vida no els deixa temps per pensar en la seva casa ideal, trobem que l’únic moment que disposen per a fer-ho es mentre dormen, quan poden somiar en la casa dels seus somnis. Remarcant el significat intrínsec del somni, que és quelcom difícil o impossible de materialitzar.
Campanya
Es planteja una campanya de comunicació que creativament respongui al concepte i que consta d’un spot i displays que seran publicats en medis online dirigits al target. En paral·lel es crea una landing page amb el mateix branding de la campanya que ha de recollir tot el tràfic que s’obtingui mitjançant la campanya i que facilita el contacte amb Montiel & Larios.
Imagines la llar dels teus somnis? Nosaltres la trobem
La creativitat de la campanya es desenvolupa al voltant d’una gràfica on es mostren diferents individus d’una familia mentre dormen, fent alusió a aquelles coses que cadascú somia que li agradaria tenir a casa, tancant amb el claim de la campanya: Imagines la llar dels teus somnis? Nosaltres la trobem. S’utilitza una tipografia elegant i un color blau cel per reforçar el caràcter de l’empresa: confiança i eficàcia.
Spot
Displays




Landing Page
