Moritz: Dutxes de Creativitat

Comunicació

Projecte fictici

2 de Març de 2018

Julia González Carlos Calvo Sonia Gustrán Ernesto Sampons Bernat Garcia

Campanya de Comunicació, Estratègia, Concepte, Spot.

Moritz es una marca de cerveses de Barcelona nascuda l'any 1856. Després del seu rellançament l'any 2004, la marca, en amb l'objectiu de diferenciar-se del que fan totes les marques de cervesa, es posiciona al voltant de la cultura, la creativitat i la innovació barcelonina amb un tò desenfadat, convinant tradició i modernitat. Situant-se com a patrocinadora d'esdeveniments culturals i artístics locals, en molts casos potenciant l'entorn més emergent.

Briefing

Generar un artefacte comunicatiu capaç d’informar sobre un esdeveniment específic per a la marca de cerveses Moritz. Aquest artefacte, ubicat a l’espai públic durant 3 setmanes, haurà de tenir la capacitat de cridar l’atenció, informar i interactuar amb el públic objectiu.

Public Objectiu

El públic objectiu de Moritz és la població catalana, dirigint-se directament als early adopters, persones que estan al corrent de les últimes tendències. Entre les característiques d’aquest target destaquen ser un públic cosmopolita i modern, actualitzat i informat. Principalment gent interessada per la cultura, l’art i la creativitat, amb interès en consumir productes premium.

Concepte de Marca

“Moritz mecenes cultural del segle XXI”

Moritz s’autodefineix com “mecenes cultural del segle XXI”, però la funció d’un mecenes no és simplement promocionar obres culturals, també és qui proporciona eines per generar cultura. Ens plantegem: on som més creatius? On sorgeixen les nostres idees?

La dutxa és un dels llocs on reflexionem i som més creatius. És per això que Moritz proporcionará moments creatius als seus consumidors, instal·lant dutxes a l’espai públic perquè la gent pugui alliberar tota la seva creativitat.

Case Study

Concepte Creatiu

“Integració de pensaments creatius”

Si Moritz es el mecenes cultural del segle XXI, quina millor manera hi ha de ser-ho que proporcionant l’eina que ens permet ser més creatius, trobar la inspiració o posar fi al bloqueig creatiu? Alhora, Moritz passa a ser l’espai on es troben els pensaments creatius, no simplement patrocina esdeveniments i actes culturals, és on es crea la cultura.

Adaptació del concepte a l'artefacte