Packaging Vilardell Digest

Packaging

Laboratoris Vilardell

8 d'Abril de 2019

KOFFEE Comunicació

Packaging, Disseny Gràfic

Vilardell Digest és la marca de Laboratoris Vilardell sorgida de la seva incansable voluntat d'innovar, sota la que desenvolupen nous productes per a la salut digestiva. Amb l'ambició de proporcionar solucions de qualitat per als problemes digestius, busquen fórmules i tecnologies que s'adaptin a l'actualitat i els permetin oferir a la societat el que necessita en cada moment.

Briefing

Desenvolupar la linea gràfica principal que permeti crear les diferents linies de packaging per als productes de la marca, tenint en compte els valors i el seu posicionament. A partir d’aquesta linea, desenvolupar-la i derivar-la a les diferents families de productes i formats individuals, tant en el packaging primari com el secundari i els materials de suport.
Els valors principals de la marca a tenir en compte per al desenvolupament d’aquesta linea gràfica son: innovació, l’orígen natural dels seus principis actius i la prevenció en salut digestiva.

Families de productes

Per a diferenciar les families de productes de cada àmbit del sistema digestiu, es crea un sistema cromàtic que permet dividir-los i identificar-los rapidament. Aquestes divisions es creen a partir de derivacions del logotip base i creant una sèrie de gammes cromàtiques amb degrats de colors per a categoritzar i identificar els packagings dels seus productes.

Families de productes

Per a diferenciar les families de productes de cada àmbit del sistema digestiu, es crea un sistema cromàtic que permet dividir-los i identificar-los rapidament. Aquestes divisions es creen a partir de derivacions del logotip base i creant una sèrie de gammes cromàtiques amb degrats de colors per a categoritzar i identificar els packagings dels seus productes.

Namings i logotips

Els namings dels diferents productes s’han desenvolupat pensant en la seva funcionalitat, de manera que tots ells suggereixin per a que serveix o amb quins principis actius està elaborat el producte.
Tipograficament s’ha resolt utilitzant la tipografia Avenir Black Oblique, en color groc, que contrasta i funciona sobre tots els colors del sistema creat per a diferenciar les families de productes.

Namings i logotips

Els namings dels diferents productes s’han desenvolupat pensant en la seva funcionalitat, de manera que tots ells suggereixin per a que serveix o amb quins principis actius està elaborat el producte.
Tipograficament s’ha resolt utilitzant la tipografia Avenir Black Oblique, en color groc, que contrasta i funciona sobre tots els colors del sistema creat per a diferenciar les families de productes.

Packagings

Estructuralment, els packagings es dissenyen respectant una sèrie de codis i elements que permeten la ràpida identificació dels productes, la seva indicació, el format i quantitat, així com el principis actius amb els que estan produïts. Gràficament s’ha volgut introduir en la mesura del possible, imatges dels principis actius, per transmetre el seu origen natural. El resultat es una gràfica que convina i transmet la innovació i l’origen natural dels productes, sigui quina sigui la seva familia.

Packagings

Estructuralment, els packagings es dissenyen respectant una sèrie de codis i elements que permeten la ràpida identificació dels productes, la seva indicació, el format i quantitat, així com el principis actius amb els que estan produïts. Gràficament s’ha volgut introduir en la mesura del possible, imatges dels principis actius, per transmetre el seu origen natural. El resultat es una gràfica que convina i transmet la innovació i l’origen natural dels productes, sigui quina sigui la seva familia.