Briefing
Actualitzar i unificar la imatge corporativa de la marca. Simplificar i modernitzar el logotip per a la seva aplicació digital i millor adaptació a formats i materials. Creació de materials corporatius com targetes, carpetes, fulletons i papereria.
Logotip
Es simplifica el logotip i els colors utilitzats per crear una versió flat (“plana”) de la imatge corporativa, que permet una millor aplicació, sobretot en canals digitals.


Logotip
Es simplifica el logotip i els colors utilitzats per crear una versió flat (“plana”) de la imatge corporativa, que permet una millor aplicació, sobretot en canals digitals.


Tipografia i Color
Tipograficament el logotip es manté per a no perdre el reconeixement de marca associat. El logotip està format a partir de la tipografia Trebuchet MS Italic i la Myriad Pro Regular, amb els kernings modificats i un signe d’exclamació personalitzat. Es simplifica en quant a colors per a crear una versió més plana del negatiu i positiu amb el blau corporatiu i el blanc, eliminant un gris secundari que complicava la legibilitat en determinats entorns.


Tipografia i Color
Tipograficament el logotip es manté per a no perdre el reconeixement de marca associat. El logotip està format a partir de la tipografia Trebuchet MS Italic i la Myriad Pro Regular, amb els kernings modificats i un signe d’exclamació personalitzat. Es simplifica en quant a colors per a crear una versió més plana del negatiu i positiu amb el blau corporatiu i el blanc, eliminant un gris secundari que complicava la legibilitat en determinats entorns.

Material Corporatiu
Disseny de material gràfic corporatiu per a diferents formats, a partir de la nova imatge corporativa definida previament. S’utilitza un skyline de les dues ciutats on treballa l’empresa: Barcelona i Madrid per a crear un recurs gràfic que complementi el disseny dels diferents materials com la carpeta corporativa, les targetes, els sobres, o la papereria corporativa.


Material Corporatiu
Disseny de material gràfic corporatiu per a diferents formats, a partir de la nova imatge corporativa definida previament. S’utilitza un skyline de les dues ciutats on treballa l’empresa: Barcelona i Madrid per a crear un recurs gràfic que complementi el disseny dels diferents materials com la carpeta corporativa, les targetes, els sobres, o la papereria corporativa.



Infografies
Creació d’infografies il·lustrades per al contingut del blog que porta l’empresa on es parla de diferents temes relacionats amb la mobilitat a les ciutats. Gràficament es busca una harmonia entre l’estil de les diferents infografies i que alhora contrasti amb el formalisme de la propia imatge corporativa.


Infografies
Creació d’infografies il·lustrades per al contingut del blog que porta l’empresa on es parla de diferents temes relacionats amb la mobilitat a les ciutats. Gràficament es busca una harmonia entre l’estil de les diferents infografies i que alhora contrasti amb el formalisme de la propia imatge corporativa.
Spot
