Briefing
Desenvolupar el branding i la imatge de corporativa de l’empresa i elaborar materials digitals per al seu ús a la web i altres aplicacions digitals.
El concepte a treballar és: “Oferim records, no souvenirs” fent referència a que el millor que et pots emportar d’un lloc son els records de les experiències que hi has viscut, com les que vius amb This is Med al mar mediterrani.
Logotip
El logotip es desenvolupa basantse en les experiències que es viuen al mediterrani amb This is Med. S’ha volgut fer una referencia a la mitologia grega, fent una analogia entre els deus del mar, com a guies de les aventures que tenen lloc al mediterrani, i This is Med.




Logotip
El logotip es desenvolupa basantse en les experiències que es viuen al mediterrani amb This is Med. S’ha volgut fer una referencia a la mitologia grega, fent una analogia entre els deus del mar, com a guies de les aventures que tenen lloc al mediterrani, i This is Med.


Tipografia i Color
El logotip s’ha dissenyat amb dues tipografies, totes dues de pal sec per a transmetre modernitat i amb un gran constrast entre elles, una bold i l’altre light, per a compensar els pesos i remarcar la paraula MED (Mediterrani) que és el lloc on es desenvolupen les experiències que l’empresa ofereix. S’ha creat una versió principal del logotip i una secundaria per a que es pugui aplicar correctament en tots els formats, tant digitals com offline.
En quant a la gamma de colors, s’han utilitzat tres colors amb una gran associació marítima. En primer lloc, el blau fosc, que fa referència a l’aigua del mar. En segon lloc el groc, que fa referència al sol característic del mediterrani. I per últim un blau turquesa que fa referencia al color del fons marí en moltes zones i cales del mar mediterrani.


Tipografia i Color
El logotip s’ha dissenyat amb dues tipografies, totes dues de pal sec per a transmetre modernitat i amb un gran constrast entre elles, una bold i l’altre light, per a compensar els pesos i remarcar la paraula MED (Mediterrani) que és el lloc on es desenvolupen les experiències que l’empresa ofereix. S’ha creat una versió principal del logotip i una secundaria per a que es pugui aplicar correctament en tots els formats, tant digitals com offline.
En quant a la gamma de colors, s’han utilitzat tres colors amb una gran associació marítima. En primer lloc, el blau fosc, que fa referència a l’aigua del mar. En segon lloc el groc, que fa referència al sol característic del mediterrani. I per últim un blau turquesa que fa referencia al color del fons marí en moltes zones i cales del mar mediterrani.

Material Gràfic
Disseny de diferents materials gràfics de suport per a la web i altres medis digitals. Sempre jugant amb la gamma cromàtica corporativa, s’han dissenyat instruccions d’ús, mapes, infografies, etc…


Material Gràfic
Disseny de diferents materials gràfics de suport per a la web i altres medis digitals. Sempre jugant amb la gamma cromàtica corporativa, s’han dissenyat instruccions d’ús, mapes, infografies, etc…
