Tesla: Live Ahead

Comunicació

Projecte fictici

20 de març de 2017

Julia Gonzalez Alex Pibernat Mariona Escriu Bernat Garcia

Comunicació, Estrategia, Concepte, Spot

Tesla es una companyia ubicada a Silicon Valley, Califòrnia, que dissenya, fabrica i ven cotxes elèctrics, components per a la propulsió de vehicles elèctrics i sistemes d’emmagatzematge de bateries. És una companyia innovadora que pretén evolucionar i revolucionar la categoria de cotxes, amb noves propostes sostenibles.

Briefing

Introduir Tesla a Espanya i crear “Awareness” sobre els seus cotxes elèctrics i de conducció autònoma. Desenvolupar un spot de 45 segons per a diferents medis audiovisuals: cine, internet i showrooms.

Proposta de valor

Els vehicles Tesla son 100% elèctrics i tenen la funció de conducció autònoma, amb un nivell de seguretat sustancialment superior que el d’un conductor humà. El futur que imaginem és aquí.

Públic Objectiu

Homes i dones, conscienciats pel respecte al medi ambient, adaptats a les noves tecnologies, progressistes. Actuals conductors d’híbrids que estan llestos per a fer el canvi. Nova generació amb ganes de fer les coses diferents, intel·ligents, sostenibles i curiosos.

Target de comunicació: Middle Class Millenials

Concepte Creatiu

“Quan te n’adones que el cami a seguir és un altre”

Els canvis sempre porten temps, i els primers que es llancen són vistos com pioners i atrevits, però també solen comptar amb l’avantatge d’un major poder adquisitiu o una major llibertat per afrontar canvis. Tesla posa el seu esforç a posar al nostre abast que pràcticament qualsevol pugui ser un pioner. Sigues tu també un pioner.

No és estrany que vulguis un canvi. No tinguis por de deixar el que estàs acostumat. Al llarg de la història ja hi ha hagut molts canvis en la manera de generar energia i combustible, i tots han portat al progrés humà.

Spot

Claim

“Live Ahead”

Viure avançat significa no només anar un pas per davant, sinó atrevir-se a imaginar escenaris que altres no s’havien plantejat. Democratitzar l’alta tecnologia sostenible convidant a viure el futur semblava el desig d’un nen petit a qui li agradaria poder volar. És en aquest anhel quan conceptualitzem Live Ahead com una manera d’abandonar la realitat terrenal, per passar a un pla molt més poètic, bell i inimaginable.

El cel no té horitzons o és l’últim horitzó humà. Volar és la sensació de llibertat. Ser un ocell és la materialització d’una mirada des de les altures, sense por a la caiguda i amb perspectiva.

Adaptació del concepte a la campanya