Fotogaraje

Branding

Fotogaraje

8 de Juliol de 2018

KOFFEE Comunicació

Branding, Disseny Gràfic, Disseny Web

Fotogaraje és un nou portal immobiliari online especialista en lloguer i venda de places de parking per internet. Facilita la cerca de places disponibles a prop dels usuaris i permet el contacte directe amb el propietari.

Briefing

Rebranding de la plataforma i adaptació als diferents formats i elements corporatius. Cal donar una imatge més moderna, senzilla i clara de la marca i la seva plataforma per a adaptarla al public i al mercat que es dirigeix.

Concepte

Els vehicles són un mitjà de transport que ens permet viure experiències i descobrir llocs en familia, amics, en solitari… Més enllà de ser un simple objecte, forma part de la vida de les persones i de les seves vivències.

Públic objectiu

El públic objectiu són dones i homes a partir de 30 anys, urbanites, que viuen en ciutats grans i amb un nivell adquisitiu mitjà-alt. El seu estil de vida és tranquil, familiar i modern. Normalment disposen d’un vehicle al nucli familiar que compleix diverses funcions: marxar d’escapada un cap de setmana, desplaçar-se a la feina, anar de vacances, etc.

To i llenguatge

Ens dirigim al públic objectiu amb un to divertit, fresc i actual utilitzant un llenguatge proper i desenfadat.

Desenvolupament

Al analitzar la imatge inicial de la marca i la plataforma es considera que cal simplificar tots els elements i la experiència d’usuari amb el portal online. La gràfica inicial té un caràcter marcadament infantil i amb elements molt recarregats, tant pel que fa al logotip com als elements gràfics digitals, cosa que no permet crear una imatge de marca sòlida i amb caràcter. El procés creatiu es porta a terme pensant en la simplifació gráfica i l’elecció d’un color corporatiu principal per a donar solidesa a la imatge corporativa, destacar-la de la competència i adaptar-la al seu public objectiu. Les propostes inicials del redisseny del logotip volen unificar i sintetitzar els elements del logotip inicial mitjançant una tipografia sans serif i la integració de l’imagotip en el cos tipogràfic. Inicialment, es juga amb el concepte delimitador de l’espai en un parking, com son les línies al terra, però a mesura que es desenvolupen les diferents propostes es perfila la proposta final basada en la icona del cotxe amb línies més suaus i arrodonides. A la vegada, es defineix el color corporatiu principal: un verd marí que transmet tranquilitat i confiança. Com a color secundari es manté el taronja inicial de la marca, que es complementa i contrasta perfectament amb el principal per a destacar elements. Pel que fa a la web es segueix el mateix criteri, es simplifica la interfície d’usuari, es substitueixen elements gràfics per fotografies i s’adapta l’estètica a la nova imatge corporativa marcada previament.

Procés creatiu

Tipografia i Color

Tipografia i Color

Web

Abans i després