Coalesce

Disseny Web

Coalesce

10 d'octubre de 2021

KOFFEE Comunicació

Disseny Web, Programació

Coalesce és una marca fundada l'any 2021 per un petit equip de joves creatius, especialitzats en la creació de joies. Tots els productes son dissenyats talentada i elaborats a mà en un petit taller de Barcelona, donant suport a les empreses locals i les petites empreses. està creat per als qui els agrada destacar, sortir de l'ordinari i trencar tot tipus d'estereotips. És per als agosarats, perquè els seus dissenys estan fets per destacar. Coalesce busca guiar la indústria de la moda cap a un futur sense gènere. És una marca inclusiva, no categoritza les peces per gènere, raça, sexe o qualsevol altre distinció.

Briefing

Disseny i programació de la nova botiga en línia de Coalesce. El disseny ha de respectar els valors de la marca que busca no categoritzar els seus productes segons estereotips de gènere, raça, sexe o qualsevol altra distinció. Per aquest propòsit el disseny i les estructures han de respirar neutralitat i homogeneitat per no inclinar-se cap a cap estereotip.

Tipografia i Color

La imatge corporativa de la marca està construïda amb fins a 6 tipografies diferents, per emfatitzar els valors d’inclusió i diversitat. En l’àmbit web, s’utilitza la família “Helvetica Now” per permetre una bona llegibilitat i compatibilitat en tots els navegadors. Per altra banda, és una tipografia simple i neutre que funciona bé amb el missatge de la marca.

Cromàticament, els colors corporatius són el negre i blanc, aplicats per crear contrastos i potencia visual i alhora són colors neutres que deixen tot el protagonisme a la fotografia i els productes.

Tipografia i Color

La imatge corporativa de la marca està construïda amb fins a 6 tipografies diferents, per emfatitzar els valors d’inclusió i diversitat. En l’àmbit web, s’utilitza la família “Helvetica Now” per permetre una bona llegibilitat i compatibilitat en tots els navegadors. Per altra banda, és una tipografia simple i neutre que funciona bé amb el missatge de la marca.

Cromàticament, els colors corporatius són el negre i blanc, aplicats per crear contrastos i potencia visual i alhora són colors neutres que deixen tot el protagonisme a la fotografia i els productes.

Web

La web es dissenya amb un estil minimalista, neutre i senzill, deixant tot el protagonisme a la imatge i els productes. La combinació de pesos tipogràfics i l’estructura simple dels apartats segueixen la línia visual de la marca i la potencien. La web, totalment responsiva, permet la correcta visualització en qualsevol dispositiu: ordinador, tauleta i mòbil.

Web

La web es dissenya amb un estil minimalista, neutre i senzill, deixant tot el protagonisme a la imatge i els productes. La combinació de pesos tipogràfics i l’estructura simple dels apartats segueixen la línia visual de la marca i la potencien. La web, totalment responsiva, permet la correcta visualització en qualsevol dispositiu: ordinador, tauleta i mòbil.

×ATENCIÓ: Cookies no configurades en l'idioma actual. Revisa la teva configuració al plugin, gràcies!