Quilo i mig

Branding

Quilo i mig

15 de setembre de 2020

KOFFEE Comunicació

Branding, Disseny Gràfic

Quilo i mig, antigament "Forn de Pa L'eixample", és un forn de pa de barri de Cambrils. És un negoci "de tota la vida" que ha canviat diverses vegades de propietaris però sempre ha mantingut l'essència de servir als seus veïns. Elaboren pa artesà amb masses mare, amb fermentació natural i cuit en forn de pedra. També elaboren la seva propia brioixeria i varietat en coques de recapte.

Briefing

El forn de pa Quilo i mig vol dirigir-se a un públic més jove i de fora del barri d’on són la majoria dels seus clients. Per fer-ho volen renovar la imatge corporativa actual i donar-li un aire més fresc i modern sense perdre la percepció artesanal i de proximitat que els caracteritza. El naming, recentment actualitzat, fa referència als formats del tradicional pa de pagès català: de quilo i de mig quilo. El logotip i l’arquitectura de marca a construir ha de reflectir també el nom de la botiga, ja que la seva intenció és obrir altres forns de pa sota la mateixa marca.

Logotip

El logotip treballat vol reflectir la part artesanal de la professió, mitjançant la il·lustració d’un pa de pagès amb línies orgàniques que contrasten amb la formalitat i simetria de la tipografia principal, de caràcter modern i actual. La conjunció entre aquesta tipografia, amb molt de pes, i la suavitat de les línies de la il·lustració vol imitar la lleugeresa de la molla del pa de pagès i la duresa de la seva crosta que tant el caracteritza. La tipografia secundària, utilitzada per a especificar el nom de la botiga, reforça el concepte artesanal en ser una tipografia script, que encaixa i contrasta amb la tipografia sans serif principal.

Logotip

El logotip treballat vol reflectir la part artesanal de la professió, mitjançant la il·lustració d’un pa de pagès amb línies orgàniques que contrasten amb la formalitat i simetria de la tipografia principal, de caràcter modern i actual. La conjunció entre aquesta tipografia, amb molt de pes, i la suavitat de les línies de la il·lustració vol imitar la lleugeresa de la molla del pa de pagès i la duresa de la seva crosta que tant el caracteritza. La tipografia secundària, utilitzada per a especificar el nom de la botiga, reforça el concepte artesanal en ser una tipografia script, que encaixa i contrasta amb la tipografia sans serif principal.

Tipografia

Les dues famílies tipogràfiques escollides volen reflectir la dualitat entre modernitat i artesania. El pes Black de la tipografia Avenir és contundent i formal i ajuda a crear el pes principal del logotip, que contrasta amb la tipografia Better, que aporta una estètica manual i ajuda a reforçar el concepte artesanal del negoci.

Tipografia

Les dues famílies tipogràfiques escollides volen reflectir la dualitat entre modernitat i artesania. El pes Black de la tipografia Avenir és contundent i formal i ajuda a crear el pes principal del logotip, que contrasta amb la tipografia Better, que aporta una estètica manual i ajuda a reforçar el concepte artesanal del negoci.

Color

Els colors de la identitat corporativa volen reflectir la calidesa dels tons del pa i el torrat, el blanc com de la farina i el gris fosc que representa els colors metàl·lics del forn on es cou el pa.

Color

Els colors de la identitat corporativa volen reflectir la calidesa dels tons del pa i el torrat, el blanc com de la farina i el gris fosc que representa els colors metàl·lics del forn on es cou el pa.
×ATENCIÓ: Cookies no configurades en l'idioma actual. Revisa la teva configuració al plugin, gràcies!