Briefing
Creació de logotip per a l’artista. La intenció és expressar el seu estil a través del logotip, fugint d’una simple reproducció de les seves peces, sintetitzant i conceptualitzant-lo.
Desenvolupament
Inicialment, s’opta per crear propostes que facin al·lusió a la fusta, la matèria primera que utilitza l’artista, amb un estil minimalista i senzill per a crear contrast amb la seva obra, sovint molt recarregada i orgànica, amb la intenció de no treure-li protagonisme, ja conviuran normalment en les seves aplicacions. Aquestes propostes s’elaboren a partir de línies simples, formes buides i tipografies de pal sec perquè no tinguin un impacte visual que pugui treure protagonisme a l’obra. Posteriorment, en una segona lectura, pensant que cal dotar el logotip de major caràcter perquè sigui representatiu, es decideix introduir en el logotip el contrast entre l’estil orgànic i geomètric que el caracteritza com a artista, sense perdre el concepte de senzillesa i minimalisme que permet la convivència del logotip amb l’obra sense treure-li protagonisme.