Xarxes socials de Clínica Boj

Xarxes Socials

Clínica Boj

8 de setembre de 2019

KOFFEE Comunicació

Xarxes socials

Clínica Boj és una clínica odontològica pediàtrica a Barcelona, equipada amb l’última tecnologia, que tracta exclusivament nadons, nens i adolescents.

Públic objectiu

El públic objectiu són mares i pares joves a partir de 30 anys, urbanites, que viuen a Catalunya i especialment a la ciutat de Barcelona i tenen un poder adquisitiu mitjà-alt. Tenen fills/es entre els 0 i els 15 anys i son conscients de la importancia de la seva salut bucodental.

To i llenguatge

Ens dirigim al públic objectiu amb un to actual i fresc però amb la formalitat necessaria per a transmetre amb confiança contingut de salut relacionat amb bebès, nens i adolescents.

Contingut

Complint amb els objectius de comunicació i dirigint-nos al nostre públic a través del to prèviament definit s’ha creat una estratègia de continguts.

Directament relacionat amb la salut bucodental de bebès, nens i adolescents s’han definit diverses categories per tal de dividir i organitzar el contingut. En primer lloc, es parlarà de preguntes freqüents, on s’aprofitarà el coneixement i contingut del mateix Dr.Boj per a resoldre els dubtes més comuns entre mares i pares. També es parlarà de consells per a tenir cura de la salut bucodental dels seus fills, així com recomanacions i informació interessant. Al blog, un dels punts forts de l’estratègia digital de la clínica, s’escriurà directament des de la clínica sobre temes i tractaments comuns d’odontopediatria, que alhora ajudaran a crear tràfic i posicionar orgànicament la pàgina web. Finalment, els apartats de clínica i equip serviran per parlar dels professionals i els serveis de la clínica.

Contingut

Complint amb els objectius de comunicació i dirigint-nos al nostre públic a través del to prèviament definit s’ha creat una estratègia de continguts.

Directament relacionat amb la salut bucodental de bebès, nens i adolescents s’han definit diverses categories per tal de dividir i organitzar el contingut. En primer lloc, es parlarà de preguntes freqüents, on s’aprofitarà el coneixement i contingut del propi Dr.Boj per a resoldre els dubtes més comuns entre mares i pares. També es parlarà de consells per a tenir cura de la salut bucodental dels seus fills, així com recomanacions i informació interessant. Al blog, un dels punts forts de l’estratègia digital de la clínica, s’escriurà directament des de la clínica sobre temes i tractaments comuns d’odontopediatria, que alhora ajudaran a crear trafic i posicionar organicament la pàgina web. Finalment, els apartats de clínica i equip serviran per parlar dels professionals i els serveis de la cl´inica.

Xarxes Socials

Una vegada definida l’estratègia de continguts, es creen les xarxes socials de la clínica a Instagram i Facebook. Aquestes dues xarxes, sobretot Instagram, és on trobarem el públic al qual ens volem dirigir i amb l’estratègia plantejada volem aconseguir posicionar la Clínica Boj com a referent dins el sector de l’odontopediatria, aportant contingut tècnic i coneixement de qualitat elaborat exclusivament.

Xarxes Socials

Una vegada definida l’estratègia de continguts, es creen les xarxes socials de la clínica a Instagram i Facebook. Aquestes dues xarxes, sobretot Instagram, és on trobarem el públic al qual ens volem dirigir i amb l’estratègia plantejada volem aconseguir posicionar la Clínica Boj com a referent dins el sector de l’odontopediatria, aportant contingut tècnic i coneixement de qualitat elaborat exclusivament.

Gràficament s’utilitza una estètica fresca i moderna, on els colors corporatius i la imatge tenen molta importància. Els colors ajuden a crear l’ambient infantil del sector al qual va dirigit els serveis de la clínica i les imatges fotogràfiques expliquen i acompanyen els continguts i les descripcions per a donar-los vida.

Gràficament s’utilitza una estètica fresca i moderna, on els colors corporatius i la imatge tenen molta importància. Els colors ajuden a crear l’ambient infantil del sector al qual va dirigit els serveis de la clínica i les imatges fotogràfiques expliquen i acompanyen els continguts i les descripcions per a donar-los vida.

L’estratègia desenvolupada contempla la publicació del mateix contingut a Instagram i Facebook, tenint en compte que el públic el trobarem majoritàriament a Instagram i que Facebook funcionarà com a amplificador del contingut generat.

L’estratègia desenvolupada contempla la publicació del mateix contingut a Instagram i Facebook, tenint en compte que el públic el trobarem majoritàriament a Instagram i que Facebook funcionarà com a amplificador del contingut generat.

×ATENCIÓ: Cookies no configurades en l'idioma actual. Revisa la teva configuració al plugin, gràcies!