Ajudants de Nadal

Animació

Vilardell Digest

20 de desembre de 2019

KOFFEE Comunicació

Comunicació, Il·lustració, Disseny Gràfic, Animació

Ajudants de Nadal és la campanya nadalenca de 2019 creada per a Vilardell Digest, una marca especialitzada en productes naturals i innovadors per a la salut digestiva.

Briefing

Amb aquesta campanya nadalenca, Vilardell Digest vol arribar tant al públic B2B (Farmàcies) com al seu públic B2C (Consumidor). L’objectiu general és augmentar la notorietat de la marca, que encara és molt nova al mercat, aprofitant el moment de consum estacional dels productes relacionats amb la salut digestiva.

Concepte

Els herois nadalencs no poden fer tota la feina sols, necessiten els seus ajudants

Racional creatiu

Nadal no són vacances per a tothom, hi ha protagonistes que treballen molt: El Pare Noel, els Reis Mags i també el nostre sistema digestiu. Perquè Nadal és una època on no ens estem de res i els àpats són abundants i pesats. I es clar, els herois nadalencs no podrien fer tanta feina sense els seus ajudants. El Pare Noel compta amb l’ajuda dels follets, els Reis Mags amb els patges i el nostre sistema digestiu amb Vilardell Digest.
És per això que aquesta campanya es basa a donar vida als ajudants de Nadal de Vilardell Digest, que treballen incansablement per tenir cura i ajudar els diferents òrgans del sistema digestiu a funcionar correctament en aquestes dates.

Accions

Es plantegen un seguit d’accions sota una mateixa campanya i el claim “Tots necessitem una petita ajuda per Nadal”. Una gràfica estàtica i animada destinada a anuncis per xarxes socials, revistes i Google Ads. També es genera contingut amb consells, receptes i informació sobre com passar els àpats nadalencs de la manera més saludable i confortable possible que es publicarà a les xarxes de la marca i a una landing page creada especialment per la campanya: www.ayudantesdenavidad.com. Paral·lelament es crea un calendari d’advent per crear engagement i fidelitzar seguidors de les xarxes socials, on els protagonistes també són els ajudants de Vilardell Digest.

Racional creatiu

Nadal no són vacances per a tothom, hi ha protagonistes que treballen molt: El Pare Noel, els Reis Mags i també el nostre sistema digestiu. Perquè Nadal és una època on no ens estem de res i els àpats són abundants i pesats. I es clar, els herois nadalencs no podrien fer tanta feina sense els seus ajudants. El Pare Noel compta amb l’ajuda dels follets, els Reis Mags amb els patges i el nostre sistema digestiu amb Vilardell Digest.
És per això que aquesta campanya es basa a donar vida als ajudants de Nadal de Vilardell Digest, que treballen incansablement per tenir cura i ajudar els diferents òrgans del sistema digestiu a funcionar correctament en aquestes dates.

Accions

Es plantegen un seguit d’accions sota una mateixa campanya i el claim “Tots necessitem una petita ajuda per Nadal”. Una gràfica estàtica i animada destinada a anuncis per xarxes socials, revistes i Google Ads. També es genera contingut amb consells, receptes i informació sobre com passar els àpats nadalencs de la manera més saludable i confortable possible que es publicarà a les xarxes de la marca i a una landing page creada especialment per la campanya: www.ayudantesdenavidad.com. Paral·lelament es crea un calendari d’advent per crear engagement i fidelitzar seguidors de les xarxes socials, on els protagonistes també són els ajudants de Vilardell Digest.

Gràfica

De representació isomètrica, amb els colors corporatius, amb un estil lleuger i representant els principals òrgans del sistema digestiu: l’estómac i l’intestí, es genera un univers simpàtic on els ajudants de Vilardell Digest ajuden a processar tot el menjar que s’ingereix durant el Nadal. La isometria i les dues escenes generades, fan que la gràfica funcioni estaticament i de manera animada, aplicant la més adient en cada cas, segons el suport.

Gràfica

De representació isomètrica, amb els colors corporatius, amb un estil lleuger i representant els principals òrgans del sistema digestiu: l’estómac i l’intestí, es genera un univers simpàtic on els ajudants de Vilardell Digest ajuden a processar tot el menjar que s’ingereix durant el Nadal. La isometria i les dues escenes generades, fan que la gràfica funcioni estaticament i de manera animada, aplicant la més adient en cada cas, segons el suport.

Landing Page

Aquesta és una campanya on el contingut generat, com consells, receptes, informació, etc. sobre els àpats nadalencs i les seves conseqüències, té un gran pes. Per això es crea una landing page, independent de la web de la marca, que recull tot aquest contingut i l’ordena perquè l’usuari el pugui consultar. Aquesta landing page, que també es promociona amb anuncis estacionals a Google Ads, s’utilitza com a destí dels anuncis i accions de la campanya, de manera que els seus resultats i estadístiques ajuden a parametritzar els resultats de la campanya.

Landing Page

Aquesta és una campanya on el contingut generat, com consells, receptes, informació, etc. sobre els àpats nadalencs i les seves conseqüències, té un gran pes. Per això es crea una landing page, independent de la web de la marca, que recull tot aquest contingut i l’ordena perquè l’usuari el pugui consultar. Aquesta landing page, que també es promociona amb anuncis estacionals a Google Ads, s’utilitza com a destí dels anuncis i accions de la campanya, de manera que els seus resultats i estadístiques ajuden a parametritzar els resultats de la campanya.

Calendari d'Advent

El calendari d’advent és una acció principal d’aquesta campanya que té com a objectiu promoure l’engagement del públic objectiu amb la marca i fidelitzar seguidors a les xarxes socials, obsequiant amb regals relacionats amb la salut digestiva, durant el període d’advent, als participants guanyadors dels sortejos diaris. L’acció es desenvolupa a través d’una pàgina web específica pel calendari, on cada dia els usuaris poden consultar el nou sorteig i participar-hi, i es promociona a través de les xarxes socials i la pàgina web de la marca.

Calendari d'Advent

El calendari d’advent és una acció principal d’aquesta campanya que té com a objectiu promoure l’engagement del públic objectiu amb la marca i fidelitzar seguidors a les xarxes socials, obsequiant amb regals relacionats amb la salut digestiva, durant el període d’advent, als participants guanyadors dels sortejos diaris. L’acció es desenvolupa a través d’una pàgina web específica pel calendari, on cada dia els usuaris poden consultar el nou sorteig i participar-hi, i es promociona a través de les xarxes socials i la pàgina web de la marca.

Contingut Xarxes Socials

Com s’esmenta anteriorment, es crea una gran quantitat de contingut per aquesta campanya que normalment va acompanyat de gràfica per a ajudar la seva comprensió i usabilitat per part de l’usuari. Aquests són alguns exemples d’infografies i receptes creades seguint l’estètica de la campanya i adaptant-la a les necessitats concretes d’aquests continguts.

Contingut Xarxes Socials

Com s’esmenta anteriorment, es crea una gran quantitat de contingut per aquesta campanya que normalment va acompanyat de gràfica per a ajudar la seva comprensió i usabilitat per part de l’usuari. Aquests són alguns exemples d’infografies i receptes creades seguint l’estètica de la campanya i adaptant-la a les necessitats concretes d’aquests continguts.
×ATENCIÓ: Cookies no configurades en l'idioma actual. Revisa la teva configuració al plugin, gràcies!