Briefing
Redisseny de la imatge corporativa, creació del catàleg corporatiu, díptics de les diferents especialitats i tríptic informatiu. Aplicació del nou disseny en tota la papereria del centre.

Concepte
Logotip
Es dissenya el logotip i la imatge corporativa desenvolupant el concepte d’evolució, aprenentatge i adaptabilitat. Pel que fa al logo es tracta d’una evolució de l’antic adaptat a nous colors i amb formes més homogènies i modernes. Per la imatge s’utilitza formes abstractes i arrodonides que poden recordar a la transformació d’una cèl·lula o a l’adaptabilitat del líquid. Amb això s’emfatitza la importància que dóna el centre a oferir el millor servei i tracte a cadascun dels seus pacients. Els colors són vius i contrastats per transmetre vida i alegria i relacionar-ho amb el món infantil i juvenil. La combinació de les formes i colors creen un disseny que mescla l’abstracte amb el tangible i dóna com a resultat una imatge moderna, fresca i enfocada a tota mena de públic.

Logotip
Es dissenya el logotip i la imatge corporativa desenvolupant el concepte d’evolució, aprenentatge i adaptabilitat. Pel que fa al logo es tracta d’una evolució de l’antic adaptat a nous colors i amb formes més homogènies i modernes. Per la imatge s’utilitza formes abstractes i arrodonides que poden recordar a la transformació d’una cèl·lula o a l’adaptabilitat del líquid. Amb això s’emfatitza la importància que dóna el centre a oferir el millor servei i tracte a cadascun dels seus pacients. Els colors són vius i contrastats per transmetre vida i alegria i relacionar-ho amb el món infantil i juvenil. La combinació de les formes i colors creen un disseny que mescla l’abstracte amb el tangible i dóna com a resultat una imatge moderna, fresca i enfocada a tota mena de públic.


Tipografia i Color
Tipografia i Color



Catàleg
Catàleg

Díptics


Díptics



Cada especialitat té dos dels colors corporatius del centre, d’aquesta manera es crea una coherència entre les peces però a la vegada cadascuna és original i té la seva pròpia personalitat. D’aquesta manera l’usuari podrà identificar amb més facilitat cada servei.

Cada especialitat té dos dels colors corporatius del centre, d’aquesta manera es crea una coherència entre les peces però a la vegada cadascuna és original i té la seva pròpia personalitat. D’aquesta manera l’usuari podrà identificar amb més facilitat cada servei.



Tríptic

Tríptic


Folder Corporatiu
La imatge corporativa s’aplica a tota la papereria seguint el concepte prèviament definit.
Folder Corporatiu
La imatge corporativa s’aplica a tota la papereria seguint el concepte prèviament definit.

Aplicacions
Tota la imatge corporativa es desenvolupa pensant en totes les aplicacions possibles, també les digitals, on els múltiples formats de pantalles fan necessari que qualsevol contingut sigui responsiu i s’adapti en tot moment. També, les pantalles permeten utilitzar recursos com les animacions, com en aquest cas, on podem crear una versió del logotip animada que reforça els conceptes utilitzats per a crear la imatge corporativa.

Aplicacions
Tota la imatge corporativa es desenvolupa pensant en totes les aplicacions possibles, també les digitals, on els múltiples formats de pantalles fan necessari que qualsevol contingut sigui responsiu i s’adapti en tot moment. També, les pantalles permeten utilitzar recursos com les animacions, com en aquest cas, on podem crear una versió del logotip animada que reforça els conceptes utilitzats per a crear la imatge corporativa.
