Briefing
Frontera vol actualitzar la seva imatge de marca. Està buscant un nou disseny actual i modern per a les seves etiquetes, juntament amb una actualització del logotip per a utilitzar-los a les ampolles de les diferents varietats Frontera a escala mundial. Els dissenys han d’interpretar visualment l’essència de la marca i el seu origen xilè. Aquesta renovació ha de ser una evolució i no una revolució total del seu aspecte actual, ja que no es vol perdre la seva base de consumidors i el seu reconeixement aconseguit al llarg dels anys. Frontera vol reforçar les seves icones visuals a través de la seva etiqueta per eixamplar la base de consumidors entre les noves generacions, mantenint el consumidor actual de la marca.
Logotip
Proposta Terra de textures i sabors
Aquesta proposta fa èmfasi en la varietat i la riquesa de textures i sabors dels vins Frontera, tots provenen d’una mateixa terra però cadascun d’ells té la seva pròpia personalitat. Representant la silueta de la serralada dels Andes, s’utilitzen colors plans i textures per generar les diferents etiquetes amb un estil fresc i modern.
Proposta Peces de Xile
Cada ampolla de vi Frontera és una petita peça de Xile i la seva natura, on es troben les vinyes que proporcionen el raïm per a produir els seus vins. Gràficament es representa amb un collage d’imatges de les seves muntanyes i una taca de color per a representar cadascuna de les varietats.
Proposta Vins amb identitat
Els vins Frontera estan plens d’identitat de la terra d’on provenen: Xile. Gràficament, es crea un paral·lelisme entre el relleu del terreny on es produeix el vi i les corbes de nivell que el representen com a empremtes dactilars, un dels trets identitaris més inconfusibles que té l’ésser humà. D’aquesta manera es representen les corbes de nivell de les zones on es produeixen els vins i s’apliquen fons de colors amb diferents opacitats per a diferenciar cadascuna de les seves varietats.