Briefing
Crear una campanya de llançament per promocionar i donar a conèixer el portal a tot el seu públic potencial al mercat espanyol, sobretot a les grans ciutats i zones urbanes on la demanda de places de pàrquing és més elevada.

Públic Objectiu
El públic objectiu són dones i homes a partir de 30 anys, urbanites, que viuen en ciutats grans i amb un nivell adquisitiu mitjà-alt. El seu estil de vida és tranquil, familiar i modern. Normalment, disposen d’un vehicle en el nucli familiar que compleix diverses funcions: marxar d’escapada un cap de setmana, desplaçar-se a la feina, anar de vacances, etc.
Concepte
“No hi ha res com sentir-se com a casa”
A les ciutats, el problema de l’aparcament és molt comú, fins al punt que trobar una plaça on deixar el nostre vehicle que reuneixi tots els requisits que busquem pot ser un maldecap. Per això, moltes vegades a aquestes ciutats els pàrquings són simples espais oblidats, sense vida i aïllats de casa. Cal reivindicar el pàrquing com un element més de la llar, ja que, en definitiva, és el lloc on deixem els vehicles amb els quals vivim i compartim les experiències que formen part de la nostra vida.
Campanya
“En tu garaje, como en casa”
Es planteja una campanya de comunicació que consta de 4 spots, de 10 segons cadascun, en els quals es presenta una sèrie de situacions quotidianes representades en una plaça de pàrquing per simbolitzar-lo com una part més de la nostra llar. Els spots seran publicats en mitjans en línia (xarxes socials) dirigits al públic objectiu concret.