Briefing
Desenvolupar el branding i la imatge de corporativa de l’empresa i elaborar materials digitals per al seu ús a la web i altres aplicacions digitals. Creació de videos corporatius de l’activitat de l’empresa i les seves experiències per a la promoció online.
El concepte a treballar és: “Sail District, el nou barri de barcelona”. El public objectiu es un public jove, tant local com extranger, que volen viure Barcelona des d’una perspectiva diferent.
Logotip
El logotip es desenvolupa a partir de la barreja de tres conceptes. Partint de la base que Sail District vol ser el nou barri “aquàtic” de Barcelona, s’utilitza la icona d’un peix per a representar el tipus d’èssers vius que habiten aquesta zona. Per altre banda, es fa servir la icona d’un veler per a representar del medi de transport utilitzat per les persones a l’aigua per a desplaçar-se. Per últim, s’utilitzen línies geometriques per fer referència a la divisió de barris en el mapa d’una ciutat.
Logotip
El logotip es desenvolupa a partir de la barreja de tres conceptes. Partint de la base que Sail District vol ser el nou barri “aquàtic” de Barcelona, s’utilitza la icona d’un peix per a representar el tipus d’èssers vius que habiten aquesta zona. Per altre banda, es fa servir la icona d’un veler per a representar del medi de transport utilitzat per les persones a l’aigua per a desplaçar-se. Per últim, s’utilitzen línies geometriques per fer referència a la divisió de barris en el mapa d’una ciutat.
Tipografia i Color
El logotip s’ha dissenyat amb dues tipografies, totes dues de pal sec per a transmetre modernitat i amb un gran constrast entre elles, una bold i l’altre light, per a compensar els pesos i remarcar la paraula SAIL (Navegar) que és el centre de l’activitat que l’empresa ofereix. S’ha creat una versió principal del logotip i una secundaria per a que es pugui aplicar correctament en tots els formats, tant digitals com offline.
En quant a la gamma de colors utilitzats, s’ha volgut fugir dels clàssics colors marins per a diferenciar la marca del seu sector, donar-li un aire més jove i modern i posar de relleu la seva manera diferent de veure el mar. S’ha utilitzat un color salmó i un blau cel, dos colors complementaris i molt actuals. Es poden aplicar tant en degradat com de manera sòlida segons l’aplicació i el format utilitzat.
Tipografia i Color
El logotip s’ha dissenyat amb dues tipografies, totes dues de pal sec per a transmetre modernitat i amb un gran constrast entre elles, una bold i l’altre light, per a compensar els pesos i remarcar la paraula SAIL (Navegar) que és el centre de l’activitat que l’empresa ofereix. S’ha creat una versió principal del logotip i una secundaria per a que es pugui aplicar correctament en tots els formats, tant digitals com offline.
En quant a la gamma de colors utilitzats, s’ha volgut fugir dels clàssics colors marins per a diferenciar la marca del seu sector, donar-li un aire més jove i modern i posar de relleu la seva manera diferent de veure el mar. S’ha utilitzat un color salmó i un blau cel, dos colors complementaris i molt actuals. Es poden aplicar tant en degradat com de manera sòlida segons l’aplicació i el format utilitzat.
Web
Hem dissenyat diferents materials gràfics per a la web, des d’icones fins a videos corporatius per a dinamitzar i personalitzar el seu contingut.
Web
Hem dissenyat diferents materials gràfics per a la web, des d’icones fins a videos corporatius per a dinamitzar i personalitzar el seu contingut.
Icones
Disseny del pack d’icones per a categoritzar i diferenciar els serveis, accessoris i extres de les experiencies oferides a la web. Hem creat una versió estàtica i una de dinàmica amb animacions gif per a donar dinamisme i un look modern a la web, per a diferenciar-la de les convencionals webs de reserves del sector. Sempre utilitzant els dos colors corporatius degradats.
Icones
Disseny del pack d’icones per a categoritzar i diferenciar els serveis, accessoris i extres de les experiencies oferides a la web. Hem creat una versió estàtica i una de dinàmica amb animacions gif per a donar dinamisme i un look modern a la web, per a diferenciar-la de les convencionals webs de reserves del sector. Sempre utilitzant els dos colors corporatius degradats.
Video Corporatiu
Rodatge i edició de video per a mostrar els diferents tipus d’activitats que ofereix l’empresa, els seus vaixells i l’entorn en el que es fan les experiències.