The Hepatitis Fund

Branding

The Hepatitis Fund

10 de maig de 2023

KOFFEE Comunicació

Branding, Comunicació, Disseny gràfic

Projecte de redisseny de marca per a una fundació sense ànim de lucre (ONG) de Suïssa dedicada a la lluita contra la malaltia de l'hepatitis a escala mundial. Aquesta fundació es dedica principalment a recollir fons privats i públics per desenvolupar projectes i iniciatives a diferents països del món.

The Hepatitis Fund (THF) ens demana el redisseny de la seva identitat visual per modernitzar-la i adequar-la a les necessitats actuals de la fundació.

La proposta treballada se centra en una estètica moderna i minimalista que juga amb el contrast de formes bàsiques i colors. El logotip està format per un triangle, representant un fetge, una esfera que representa el món i dues fletxes que recorden al símbol d'avançar, en representació de l'objectiu de l'entitat d'anar cap endavant en la lluita contra l'hepatitis arreu del món.

El branding treballat permet la utilització de múltiples recursos gràfics per la comunicació digital i impresa de la marca i l'aplicació a qualsevol mena de format, creant una unitat visual i una identitat potent que pot conviure amb material audiovisual o gràfic perfectament. Tipogràficament, s'han escollit dues tipografies sans serif com a tipografies de marca: la Gotham Black i la DIN Next Pro, que ajuden a conformar una identitat atemporal i amb la formalitat en l'àmbit d'actuació de l'entitat necessita.

×ATENCIÓ: Cookies no configurades en l'idioma actual. Revisa la teva configuració al plugin, gràcies!