Concepte
Els vehicles són un mitjà de transport que ens permet viure experiències i descobrir llocs en familia, amics, en solitari… Més enllà de ser un simple objecte, forma part de la vida de les persones i de les seves vivències.

Públic objectiu
El públic objectiu són dones i homes a partir de 30 anys, urbanites, que viuen en ciutats grans i amb un nivell adquisitiu mitjà-alt. El seu estil de vida és tranquil, familiar i modern. Normalment disposen d’un vehicle al nucli familiar que compleix diverses funcions: marxar d’escapada un cap de setmana, desplaçar-se a la feina, anar de vacances, etc.
To i llenguatge
Ens dirigim al públic objectiu amb un to divertit, fresc i actual utilitzant un llenguatge proper i desenfadat.
Contingut
Complint amb els objectius de comunicació i dirigint-nos al nostre públic a través del to prèviament definit s’ha creat una estratègia de continguts.
Directament relacionat amb els vehicles, la conducció i els parkings s’han definit diverses categories per tal de dividir i organitzar el contingut. En primer lloc, es parlarà de rutes i road trips per diferents zones d’interès del territori espanyol. També es parlarà de trucs i consells de viatge, així com recomanacions per mantenir la seguretat al volant. Pel que fa a curiositats, es publicaran diferents tipus de parkings originals arreu del món, cotxes famosos i vehicles del passat i futur. D’altra banda, es compartiran les notícies d’acutalitat i les publicacions al blog sempre i quan sigui necessari.

Contingut
Complint amb els objectius de comunicació i dirigint-nos al nostre públic a través del to prèviament definit s’ha creat una estratègia de continguts.
Directament relacionat amb els vehicles, la conducció i els parkings s’han definit diverses categories per tal de dividir i organitzar el contingut. En primer lloc, es parlarà de rutes i road trips per diferents zones d’interès del territori espanyol. També es parlarà de trucs i consells de viatge, així com recomanacions per mantenir la seguretat al volant. Pel que fa a curiositats, es publicaran diferents tipus de parkings originals arreu del món, cotxes famosos i vehicles del passat i futur. D’altra banda, es compartiran les notícies d’acutalitat i les publicacions al blog sempre i quan sigui necessari.


Xarxes Socials
Una vegada definida l’estratègia de continguts, es creen les xarxes socials per tal de posicionar la marca com a referent en compra, venda i alquiler de garatges amb més de 20 anys d’experiència al mercat espanyol. Per això el contingut es divideix en dos branques, informació útil, consells i trucs per al volant i d’altra banda contingut més desenfadat per tal de distreure als usuaris, sempre relacionat amb el món del automoció.
Xarxes Socials
Una vegada definida l’estratègia de continguts, es creen les xarxes socials per tal de posicionar la marca com a referent en compra, venda i alquiler de garatges amb més de 20 anys d’experiència al mercat espanyol. Per això el contingut es divideix en dos branques, informació útil, consells i trucs per al volant i d’altra banda contingut més desenfadat per tal de distreure als usuaris, sempre relacionat amb el món del automoció.




L’objectiu de les rutes i road trips és crear contingut de qualitat pels usuaris amb la intenció que els hi sigui útil a l’hora de planificar escapades amb el seu vehicle. Amb això es pretén crear engagement amb l’usuari aportant un valor afegit que ha estat creat única i exclusivament per a ell.
L’objectiu de les rutes i road trips és crear contingut de qualitat pels usuaris amb la intenció que els hi sigui útil a l’hora de planificar escapades amb el seu vehicle. Amb això es pretén crear engagement amb l’usuari aportant un valor afegit que ha estat creat única i exclusivament per a ell.

Normalment, el contingut serà gairebé el mateix a Instagram i Facebook amb petites variacions condicionades pel format de cada xarxa. A Facebook s’animarà als usuaris a interaccionar mitjançant comentaris o compartint les publicacions que siguin del seu interès i s’hi puguin sentir identificats.

Normalment, el contingut serà gairebé el mateix a Instagram i Facebook amb petites variacions condicionades pel format de cada xarxa. A Facebook s’animarà als usuaris a interaccionar mitjançant comentaris o compartint les publicacions que siguin del seu interès i s’hi puguin sentir identificats.


