Clínica Boj

Web/Apps

Doctor Boj

8 de març de 2018

KOFFEE Comunicació

Disseny Web, Disseny Gràfic

El Dr. Boj és un reconegut odontòleg de Barcelona especialitzat en l’àrea d'odontopediatria. La seva experiència i coneixement l'aplica al benestar bucodental de les noves generacions, basantse en la prevenció i la innovació com a eixos principals de la seva activitat mèdica, per anticipar-se al futur en termes de salut dels seus pacients.

Briefing

Creació de naming, imatge corporativa i web de la clínica. Amb la nova imatge cal transmetre els valors principals i la filosofia del doctor basada en la especialització odontopediàtrica per a infants, nens i adolescents a través de la prevenció i la innovació en el sector.  

Naming i Logotip

A l’hora de crear el naming per a la clínica del Doctor Boj, s’han tingut en compte 4 aspectes de gran rellevància. En primer lloc la reputació del Doctor, el seu nom és una peça clau en el naming, ja que aporta i assegura el valor i la confiança que ja té a l’actualitat. També és de gran importància la dimensió o percepció desitjada. Per l’anàlisis del sector, es creu que la descripció que millor defineix i encaixa amb la percepció que es vol transmetre és Clínica (Consulta-Clínica-Hospital). D’altra banda, també és indispensable deixar clara l’especialitat en que es treballa, que és l’odontopediatria. Finalment, el naming ha d’induir a percebre en conjunt els valors de la clínica: innovació, empatia, tracte i especialització. Per aquest motiu, el naming desenvolupat ha estat: Clínica Boj – Odontopediatria

Isotip

Juntament amb el logotip, s’ha creat un isotip d’una cara somrient per donar-li el toc infantil de l’especialitat odontopediàtrica i transmetre el tracte proper i amable amb els pacients. Es tracta d’un recurs gràfic responsiu que pot variar depenent de la intenció i l’aplicació.

Tipografia i Color

La tipografia principal és l’Open Sans, utilitzada tant com a tipografia principal i com a secundària. Transmet la serietat i professionalitat de la clínica però alhora representa la mirada moderna i infantil de l’odontopediatria. Juntament amb l’isotip crea una imatge actual, formal i alhora desenfadada propera al públic infantil de la clínica.

A nivell cromàtic s’ha escollit una paleta de colors pastel complementaris entre si i propers al sector de la salut, que transmeten armonia i tranquilitat i permeten ser utilitzats per a crear composicions alegres i dinàmiques que ajuden a transmetre els valors de la clínica.

Tipografia i Color

La tipografia principal és l’Open Sans, utilitzada tant com a tipografia principal i com a secundària. Transmet la serietat i professionalitat de la clínica però alhora representa la mirada moderna i infantil de l’odontopediatria. Juntament amb l’isotip crea una imatge actual, formal i alhora desenfadada propera al públic infantil de la clínica.

A nivell cromàtic s’ha escollit una paleta de colors pastel complementaris entre si i propers al sector de la salut, que transmeten armonia i tranquilitat i permeten ser utilitzats per a crear composicions alegres i dinàmiques que ajuden a transmetre els valors de la clínica.

Web

El disseny responsive de la web permet la visualització correcta en qualsevol dispositiu: Ordinador, tauleta i mòbil.

Web

El disseny responsive de la web permet la visualització correcta en qualsevol dispositiu: Ordinador, tauleta i mòbil.

El disseny de la web es basa en el contrast entre els colors corporatius escollits, que serveixen per a diferenciar apartats i crear dinamisme entre ells i la lectura de la web. D’aquesta manera es presenta una pàgina web amb un estil innovador, modern i simple. Amb una experiencia d’usuari clara, visual i còmode.

Com a recursos gràfics s’utilitzen icones simpàtiques amb formes suaus per tal de facilitar la navegació entre els diferents apartats i dónar un toc divertit i infantil, proper al públic a qui va destinada la clínica, les nenes i nens, que tot i no ser el decisor com ho son les mares i pares, es important que s’orienti cap a ells.

El disseny de la web es basa en el contrast entre els colors corporatius escollits, que serveixen per a diferenciar apartats i crear dinamisme entre ells i la lectura de la web. D’aquesta manera es presenta una pàgina web amb un estil innovador, modern i simple. Amb una experiencia d’usuari clara, visual i còmode.

Com a recursos gràfics s’utilitzen icones simpàtiques amb formes suaus per tal de facilitar la navegació entre els diferents apartats i dónar un toc divertit i infantil, proper al públic a qui va destinada la clínica, les nenes i nens, que tot i no ser el decisor com ho son les mares i pares, es important que s’orienti cap a ells.