Briefing
Naming i Logotip
A l’hora de crear el naming per a la clínica del Doctor Boj, s’han tingut en compte 4 aspectes de gran rellevància. En primer lloc la reputació del Doctor, el seu nom és una peça clau en el naming, ja que aporta i assegura el valor i la confiança que ja té a l’actualitat. També és de gran importància la dimensió o percepció desitjada. Per l’anàlisis del sector, es creu que la descripció que millor defineix i encaixa amb la percepció que es vol transmetre és Clínica (Consulta-Clínica-Hospital). D’altra banda, també és indispensable deixar clara l’especialitat en que es treballa, que és l’odontopediatria. Finalment, el naming ha d’induir a percebre en conjunt els valors de la clínica: innovació, empatia, tracte i especialització. Per aquest motiu, el naming desenvolupat ha estat: Clínica Boj – Odontopediatria

Isotip
Juntament amb el logotip, s’ha creat un isotip d’una cara somrient per donar-li el toc infantil de l’especialitat odontopediàtrica i transmetre el tracte proper i amable amb els pacients. Es tracta d’un recurs gràfic responsiu que pot variar depenent de la intenció i l’aplicació.

Tipografia i Color
La tipografia principal és l’Open Sans, utilitzada tant com a tipografia principal i com a secundària. Transmet la serietat i professionalitat de la clínica però alhora representa la mirada moderna i infantil de l’odontopediatria. Juntament amb l’isotip crea una imatge actual, formal i alhora desenfadada propera al públic infantil de la clínica.
A nivell cromàtic s’ha escollit una paleta de colors pastel complementaris entre si i propers al sector de la salut, que transmeten armonia i tranquilitat i permeten ser utilitzats per a crear composicions alegres i dinàmiques que ajuden a transmetre els valors de la clínica.



Tipografia i Color
La tipografia principal és l’Open Sans, utilitzada tant com a tipografia principal i com a secundària. Transmet la serietat i professionalitat de la clínica però alhora representa la mirada moderna i infantil de l’odontopediatria. Juntament amb l’isotip crea una imatge actual, formal i alhora desenfadada propera al públic infantil de la clínica.
A nivell cromàtic s’ha escollit una paleta de colors pastel complementaris entre si i propers al sector de la salut, que transmeten armonia i tranquilitat i permeten ser utilitzats per a crear composicions alegres i dinàmiques que ajuden a transmetre els valors de la clínica.




Web
El disseny responsive de la web permet la visualització correcta en qualsevol dispositiu: Ordinador, tauleta i mòbil.
Web
El disseny responsive de la web permet la visualització correcta en qualsevol dispositiu: Ordinador, tauleta i mòbil.



Com a recursos gràfics s’utilitzen icones simpàtiques amb formes suaus per tal de facilitar la navegació entre els diferents apartats i dónar un toc divertit i infantil, proper al públic a qui va destinada la clínica, les nenes i nens, que tot i no ser el decisor com ho son les mares i pares, es important que s’orienti cap a ells.
Com a recursos gràfics s’utilitzen icones simpàtiques amb formes suaus per tal de facilitar la navegació entre els diferents apartats i dónar un toc divertit i infantil, proper al públic a qui va destinada la clínica, les nenes i nens, que tot i no ser el decisor com ho son les mares i pares, es important que s’orienti cap a ells.
