Concepte
Vilardell Digest et dona la seguretat de poder gaudir del plaer de menjar sense haver de preocupar-te per la digestió i els problemes digestius després dels àpats. El claim de la marca “Felices digestiones” emfatitza la idea de centrar-se en l’experiència de menjar i no preocupar-se dels inconvenients que això pot causar, sense oblidar-se de la prevenció i la importància de seguir uns hàbits alimentaris saludables.
Públic objectiu
Dividim el públic objectiu en quatre tipus de perfils diferents: dones joves, embarassades, pares i mares i àvies. La franja d’edat és el barem que divideix els diferents perfils, tanmateix, tots els grups tenen en comú aspectes concrets en el seu estil de vida i filosofia. Es tracta de persones urbanites, amb força consciència alimentària que, en general, viuen rutines diàries que els generen estrès i els deixen poc temps per cuidar la seva alimentació. Es preocupen per la seva salut digestiva, cuiden la seva alimentació i practiquen esport de manera regular. El nostre públic és generalment femení, però també hi entra part del masculí, tot i que amb menor quantitat.
To i llenguatge
Ens dirigim al públic objectiu amb un to proper, actual i fresc. Però mai deixant de banda la serietat i professionalitat, ja que es tracta de productes de salut i és necessari transmetre la tranquil·litat i confiança pròpia de la marca.
Xarxes Socials
Es creen les xarxes socials i es defineix l’estratègia de continguts que determina posicionar la marca com a referent en prevenció, innovació i solucions per a la salut digestiva. Per això el contingut gira entorn d’informació, consells, hàbits saludables i receptes saludables que ajudin a millorar el seu benestar a través de la prevenció i un estil de vida saludable.
Xarxes Socials
Es creen les xarxes socials i es defineix l’estratègia de continguts que determina posicionar la marca com a referent en prevenció, innovació i solucions per a la salut digestiva. Per això el contingut gira entorn d’informació, consells, hàbits saludables i receptes saludables que ajudin a millorar el seu benestar a través de la prevenció i un estil de vida saludable.
L’estil gràfic que s’utilitza busca crear un llenguatge proper, modern i orgànic que transmeti els valors de la marca de manera visualment atractiva i actual. Per a aconseguir-ho es crea material que combina la fotografia amb il·lustració, per a dinamitzar el contingut i diferenciar-lo.
Un d’aquests continguts són les receptes saludables, que de forma temàtica es creen i publiquen mensualment. De forma il·lustrada es presenten tant a Facebook com a Instagram aprofitant els recursos que cada xarxa ofereix, en format vídeo a la primera i carroussel d’imatges a la segona.
Un d’aquests continguts són les receptes saludables, que de forma temàtica es creen i publiquen mensualment. De forma il·lustrada es presenten tant a Facebook com a Instagram aprofitant els recursos que cada xarxa ofereix, en format vídeo a la primera i carroussel d’imatges a la segona.
Per a altres continguts, com els principis actius que utilitza la marca en els seus productes, es creen vídeos i/o gifs que combinen fotografies i text que explica les seves característiques de forma dinàmica i lleugera.
Per a altres continguts, com els principis actius que utilitza la marca en els seus productes, es creen vídeos i/o gifs que combinen fotografies i text que explica les seves característiques de forma dinàmica i lleugera.
Els vídeos també són un recurs dinàmic que permet explicar o transmetre informació de manera planera i atractiva, fent el contingut més fàcil de consumir i recolzant-lo amb les imatges.
Els vídeos també són un recurs dinàmic que permet explicar o transmetre informació de manera planera i atractiva, fent el contingut més fàcil de consumir i recolzant-lo amb les imatges.
Els stories d’Instagram són un format perfecte per a difondre petites càpsules de coneixement, com els consells, que amb il·lustracions animades expliquen els missatges de manera directa i dinàmica.
Els stories d’Instagram son un format perfecte per a difondre petites capsules de coneixement, com els consells, que amb il·lustracions animades expliquen els missatges de manera directe i dinàmica.
Normalment, el contingut serà gairebé el mateix a Instagram i Facebook amb petites variacions condicionades pel format de cada xarxa. A Facebook s’animarà als usuaris a interaccionar mitjançant comentaris o compartint les publicacions que siguin del seu interès i s’hi puguin sentir identificats.
Normalment, el contingut serà gairebé el mateix a Instagram i Facebook amb petites variacions condicionades pel format de cada xarxa. A Facebook s’animarà als usuaris a interaccionar mitjançant comentaris o compartint les publicacions que siguin del seu interès i s’hi puguin sentir identificats.